فناوری و تلویزیون دیجیتال

منبعی که بشکه هم نبود!/ داستان آغاز یک شایعه!‌

عنوان بنر

منبعی که بشکه هم نبود!/ داستان آغاز یک شایعه!‌

در روزهای گذشته یک کانال کم اعتبار در فضای مجازی با خبری درخصوص تولید برنامه‌هایی با نام "نود پلاس" و "ورزش جهان" در شبکه‌ سه بلبشویی در فضای مجازی به پا کرد که به این زودی هاهم نمی‌توان جمعش کرد!

پخش این شایعه کار را به جایی رساند که پایگاه‌های خبری رسمی و غیر رسمی به آن استناد کردند و اعتبار خود را زیر سوال بردند. اکثر آن‌ها بدون توجه به اعتبار این خبر و تحقیق درباره آن دست به کپی آن زدند ، تاجایی که روزنامه گل هم آن را تیتر یک خود کرد!

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، میزی در اواسط کلیپ مشاهده می‌شود که آن را به برنامه جدید میثاقی در شبکه سه ربط می‌دهند. این درحالیست که از این میز مدت‌هاست در برنامه «جهان ورزش» در شبکه امید استفاده می‌شود و اصلا ربطی به این قضایا ندارد و نخواهد داشت. یکسری افراد، برای جلب توجه برای کانال خود این شیطنت را کردند و شاید هم فکرش را نمی‌کردند که شایعه‌ای که ساختند اینقدر در فضای مجازی بچرخد.

 

فقط کافیست بدانید خبری از نودپلاس و ورزش جهان در شبکه سه نخواهد بود. شبکه سه کارش را با گروه‌های تولیدی سابقش در پیش خواهد گرفت. برنامه فوتبال‌برتر که این روز‌ها مشغول طراحی و ساخت دکور جدیدش در استودیو14 سازمان صداوسیما است همزمان با شروع لیگ برتر به آنتن شبکه سه بر می‌گردد و با همان رویکرد قبل به تحلیل و بررسی بازی های لیگ خواهد پرداخت. برنامه رکورد هم با اجرای محمدرضا احمدی که خیلی وقت است که جمعه ها پخش می‌شود، به مسائل ورزش کشور می‌پردازد و «گزارش ورزشی» هم کما فی السابق با کارشناسی بازی های فوتبال اروپا را پخش خواهد کرد.

 ‌

در شبکه ورزش هم که چند وقتی است تیزر فوتبال۱۲۰ پخش می‌شود و آن هم طبق معمول فوتبال اروپا را موشکافی می‌کند. اکنون باز شایعه جدیدی به پا شده که قرار است عادل فردوسی‌پور خودش این سری را اجرا کند. الله اعلم. اگر این اتفاق بیافتد، قطعا طرفداران فردوسی‌پور بسیار خوشحال خواهند شد.

در پایان هرچیزی را زود باور نکنیم!

اختصاصی پایگاه خبری فناوری و تلویزیون دیجیتال

 

مطالب مرتبط:
لایک : 0
کد امنیتی رفرش

لوگوی شبکه های سیما

درباره ما

به وبسایت فناوری و تلویزیون دیجیتال (بزرگترین و تنها مرجع تخصصی اخبار دنیای تلویزیون) خوش آمدید...

تاسیس: 3 خردادماه 1392

منتظر نظرات سازنده شما مخاطبین عزیز هستیم

ارتباط با ما: ftdigital.ir@gmail.com

Designed By setupsite