فناوری و تلویزیون دیجیتال

شبکه پنج وارد فاز تولید سریال می‌شود

عنوان بنر

شبکه پنج وارد فاز تولید سریال می‌شود

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به سیاست‌های جدید این گروه در ساخت مجموعه‌های نمایشی تاکید کرد: تبدیل رویه پذیرندگی طرح به سفارش دهی آن و همچنین تغییر رویه محتوایی از پرداختِ صرف به آسیب‌ها و سیاهی‌های موجود به ترویج نگاه تمدنی به کشور و انقلاب اسلامی بخشی از این سیاست ‌است.

رضوانی یادآور شد: توجه به برندهای موفق شبکه در گذشته، تعریف تولیدات صنعتی و ارزان و زودبازده برای امکان واکنش سریع به موضوعات روز کشور و همچنین فراهم آوردن امکان ورود نیروهای جوان و خلاق به بدنه نویسندگان و تولید کنندگان که از مسیر تعریف همان تولیدات خواهد بود از سیاست ها و تکالیف ما در شبکه است که به فضل خدا با همفکری و مساعدت مدیران سازمان در حال پیشبرد آن هستیم.

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما با اشاره به تولیدات نمایشی این شبکه گفت: پخش سریال‌های تولیدی شبکه پنج سیما از نوروز ۹۹ آغاز می شود و تا قبل از آن شبکه از تولیدات تامینی در حوزه سریال بهره خواهد برد.

 

وی افزود: اولین سریال که از پنج روز قبل از نوروز ۹۹ پخش آن آغاز می شود و در ۴۰ قسمت تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد، مجموعه ای است کمدی با نام موقت «آخرین نشانِ مردی» که با اقتباس از کتابی با همین نام در حال نگارش است و به زودی وارد پیش تولید می شود.

 

رضوانی ادامه داد: سرپرستی تیم نویسندگی را «احسان ثقفی» نویسنده تلویزیون و سینما به عهده دارد.

 

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در پایان تاکید کرد: این مجموعه قابل طبقه‌بندی در حوزه طمس (طنز موقعیت سبک یا همان سیتکام) است و بر اساس عناصر مهمی از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی طراحی شده است.

مطالب مرتبط:
لایک : 0
نظرات برای این مطلب
  • 1398/07/15 - 11:56
    با سلام و خسته نباشید،یک انتقاد داشتم از کانال تلگرام و سایت فناوری و تلویزیون دیجیتال مبنی بر اینکه چرا خبر انتشار بازی Red Dead Redemption نسخه pc را در کانال تلگرامی منتشر نکردید؟! امیدواریم بازی های مهم و حساس اینچنینی را از لحظه ی خبر انتشار آن تا سیستم مورد نیاز و کرک شدن آن و... اطلاع رسانی صورت گیرد با تشکر فراوان
  • 1398/07/01 - 9:26
    با سلام و خسته نباشید،شاید بی ربط باشد به موضوع شما ولی خب خواستم د اینجا بگویم و در کانال های تلگرامی و سایت و توئیتر و... به صداوسیما انتقاد شدید کنید از طرف اینجانب و مطمئنا خیلی از افراد مانند من. از صداوسیما انتقاد شدیدی داریم مبنی بر اینکه در هنگام پخش فوتبال مانند دربی روز گذشته از دقایق ابتدائی بازی زیرنویس های تبلیغاتی به شکل بسیار زیادی انجام شد!!!!!!،زیرنویس های تبلیغاتی حداقل در هنگام پخش برنامه های پربیننده مانند فوتبال مخصوصا فوتبال باید کاهش یابد باعث به هم خورد تمرکز شده و مدام روی اعصاب بود و این در حالی است که اولا صداوسیما دولتی است!وثانیا جزء سازمان های پردرآمد و از هر جای ممکنی درآمد دارد و این همه زیرنویس آن هم در مسابقه حساسی مانند دربی در شأن صداوسیما و مردم ایران نیست. با تشکر
کد امنیتی رفرش

لوگوی شبکه های سیما

درباره ما

به وبسایت فناوری و تلویزیون دیجیتال (بزرگترین و تنها مرجع تخصصی اخبار دنیای تلویزیون) خوش آمدید...

تاسیس: 3 خردادماه 1392

منتظر نظرات سازنده شما مخاطبین عزیز هستیم

ارتباط با ما: ftdigital.ir@gmail.com

Designed By setupsite