فناوری و تلویزیون دیجیتال

بودجه خرید «واحد سیار تلویزیونی فول اچ‌دی مرکز آذربایجان شرقی» تامین اعتبار شد

عنوان بنر

بودجه خرید «واحد سیار تلویزیونی فول اچ‌دی مرکز آذربایجان شرقی» تامین اعتبار شد

استاندار آذربایجان شرقی در پایان جلسه شورای برنامه‌ریزی استان از تصویب اعتبار سهم استان برای خرید واحد سیار جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد.

 

محمدرضا پورمحمدی گفت با توجه به ضرورت پوشش باکیفیت رویدادهای مهم استان از جمله مسابقات لیگ برتر فوتبال، هشت میلیارد تومان اعتبار به عنوان پنجاه درصد بودجه لازم برای خرید واحد سیار جدید صداوسیمای استان تصویب شد.

 

مرتضی صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز از دستور تامین اعتبار ۵۰ درصد سهم صداوسیما توسط ریاست این سازمان خبر داد و گفت با ۱۶ میلیارد تومان مجموع اعتبار تصویب‌شده، «واحد سیار فول اچ‌دی ۸ دوربینی» به بهره‌برداری خواهد رسید که ظرفیت افزایش تا ۱۲ دوربین را خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد با توجه به زمان‌بر بودن خرید و نصب برخی تجهیزات، پیش‌بینی می‌شود واحد سیار جدید و Full HD صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در مدت «نُه تا دوازده ماه آینده» به بهره‌برداری برسد.

 

مرتضی صفری تامین واحد سیار جدید را تحولی بزرگ در صداوسیمای استان دانست و افزود به علت برگزاری همایشهای سراسری و بین‌المللی متعدد در تبریز و نیز حضور تیمهای لیگ برتری در رشته‌های مختلف ورزشی، وجود یک واحد سیار پیشرفته برای پوشش باکیفیت این رویدادها بسیار ضروری بود که با تلاشهای مجدانه ریاست سازمان صداوسیما و شخص استاندار آذربایجان شرقی این مهم در شُرُف تحقق می‌باشد.

 

وی اضافه کرد دکتر فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و دکتر بهبودی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در عملیاتی‌شدن این پروژه همکاری تنگاتنگی با صداوسیمای استان داشتند.

 

منبع: کانال استانیها

مطالب مرتبط:
لایک : 0
نظرات برای این مطلب
  • 1399/02/04 - 15:08
    ما در شیراز واحد سیار نه دوربینه 4kساخته ایم و در صورت نیاز شبکه ها می‌توانیم برای آنها بسازیم یا همین واحد آماده رابفروشیم شماره تماس 09173112720 بخشایی
  • 1398/07/25 - 1:45
    سلام اهواز هم تیم لیگ برتری دو تاداشت والآن هم علاوه بر اهواز باید مسابقات نفت مسجد سلیمان را هم پخش کند واحد سیار هشت ودوازده دوربینی فول اچ دی مثل تبریز می خواهد چه کسی باید اقدام کند باتشکر رابعی
  • 1398/06/20 - 17:29
    با سلام خدمت شما.درمورد مطلبی که اورده اید ایا این بودجه شامل خرید فرستنده چهارم تبریز هم میشود؟
    پاسخ : سلام خیر
  • 1398/06/20 - 15:43
    رژی پخش شبکه ورزش سیما کی بروز رسانی آن به اتمام می رسد؟
    پاسخ : دقیق مشخص نیست. اما گفته میشه حداقل تا عید۹۹
  • 1398/06/17 - 9:29
    بسیار خوب است ان شاءالله استان های دیگر هم این کار را انجام دهند
کد امنیتی رفرش

لوگوی شبکه های سیما

درباره ما

به وبسایت فناوری و تلویزیون دیجیتال (بزرگترین و تنها مرجع تخصصی اخبار دنیای تلویزیون) خوش آمدید...

تاسیس: 3 خردادماه 1392

منتظر نظرات سازنده شما مخاطبین عزیز هستیم

ارتباط با ما: ftdigital.ir@gmail.com

Designed By setupsite