فناوری و تلویزیون دیجیتال

آغاز پخش HD سیمای خراسان رضوی

عنوان بنر

آغاز پخش HD سیمای خراسان رضوی

شبکه تلویزیونی خراسان رضوی نخستین شبکه استانی است که صاحب فناوری HD شده است و از این پس بیش از ۵۵ درصد جمعیت استان می‌توانند برنامه‌های این شبکه را با فرمت HD تماشا کنند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در مراسم بهره‌برداری از ۲۰۵ طرح فنی صداوسیمای خراسان رضوی در سخنانی اظهار کرد: صدها شبکه ماهواره‌ای و هزاران شبکه اجتماعی و سایت‌های اینترنتی به جان افکار عمومی افتاده‌اند و در این میان نیروی قوی و تعیین‌کننده‌ای که در مقابل دشمن ایستاده و با کمک نخبگان کشور از حریم هویت و فرهنگ ملت ایران دفاع می‌کند، رسانه ملی است.

علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی هم گفت: با وجود اینکه اعتبارات خراسان رضوی در سال جاری ۲۳ درصد افزایش داشته ولی اعتبارات صداوسیمای استان حدوداً دوبرابر افزایش یافته است.

 

او افزود: زمین بازی از جنگ نظامی‌ به سمت جنگ اقتصادی و اجتماعی عوض شده و در این فرایند هر کسی که رسانه داشته باشد می‌تواند به پیروزی دست یابد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری استان خراسان رضوی در تالار رضوان مشهد واقع در مرکز صداوسیمای این استان برگزار شد، افتتاح ۲۰۵ طرح فنی صداوسیمای خراسان رضوی شامل پخش شبکه خراسان رضوی به‌صورت HD، پخش FM رادیو سراسری زیارت در تهران، بجنورد و بیرجند، افتتاح ۱۰ دستگاه فرستنده برای ۱۰ شبکه رادیویی، احداث دو استودیو تولید و پخش رادیوهای برون‌مرزی، نصب فرستنده چهارم دیجیتال و ارتقای فرستنده سوم دیجیتال و... انجام شد.

 

مطالب مرتبط:
لایک : 0
نظرات برای این مطلب
  • 1398/12/15 - 11:46
    چکار کینیم شبکه خراسان رضوی HDرا در مشهد مقدس دریافت کنیم
    پاسخ : باید گیرنده یا تلویزیون تون قابلیت DVBT T2 HEVC داشته باشه
  • 1398/12/07 - 21:29
    چرا در مشهد مقدس پس از چهارماه که اعلام شده شبکه خراسان رضوی اچ دی می گیرد هیچ اتفاقی در مشهد نیفتاده ؟؟؟
    پاسخ : اول چک بفرمایید در محدوده تحت پوشش باشید و در نهایت با یک گیرنده hevc dvb t2 تست بفرمایید
  • 1398/11/26 - 20:37
    چراما که در مشهد زندگی می کنیم شبکه خراسان رضوی اچ دی و سپهر را دریافت نمی کنیم
  • 1398/10/09 - 0:55
    کدام منطقه مشهد خراسان رضوی را HDمی گیرد
  • 1398/08/20 - 14:23
    باسلام به شما وقتتون بخیروسلامتی باشه ان شاءاللهشکلکشکلکدرجواب احمد آقا باید گفت:شبکه HDخراسان رضوی 55%رو پوشش میده حالا چه نواحی ونقاطی رو عرض میکنم:خود مشهدمقدس وفقط وفقط شهرستان های چناران،طرقبه،شاندیز وفقط شهرستان سرخس ونقاط تپه سلام تا ملک آبادو باغچه فقط وفقط این مناطق رو دربرمیگیره نه دیگر شهرستان های خراسان رضوی رو/قراره درآینده ما بقی شهرستان های خراسان رضوی HD بشه ان شاءالله،فقط باید ست تا باکس کدک تصویریH265وhevcرو حتما ساپورت کنه وست تا باکس حتما بایدT2باشهشکلکشکلک
  • 1398/08/19 - 13:38
    با سلام الان از روزی که اعلام شده شبکه خراسان رضوی با کیفیتHD پخش میشود هنوز فرکانس آن مشخص نشده و تصاویر با همان کیفیت SD می باشد اگر اطلاعی از فرکانس آن دارید اطلاع رسانی نمایید
    پاسخ : سلام. روی کانال ۲۶ قابل دریافت است
  • 1398/08/18 - 23:33
    شبکه یک ورزش و خبر کی اچ دی می شوند
  • 1398/08/18 - 0:20
    سلام چرا قم فرستنده چهارم قطع شده
  • 1398/08/17 - 13:41
    سلام تبریز کی صاحب فرستنده چهارم میشه؟
    پاسخ : مشخص نیست
کد امنیتی رفرش

لوگوی شبکه های سیما

درباره ما

به وبسایت فناوری و تلویزیون دیجیتال (بزرگترین و تنها مرجع تخصصی اخبار دنیای تلویزیون) خوش آمدید...

تاسیس: 3 خردادماه 1392

منتظر نظرات سازنده شما مخاطبین عزیز هستیم

ارتباط با ما: ftdigital.ir@gmail.com

Designed By setupsite